- www.soyecoturista.com web plataforma berriak Estatu osoko ehun ekoturismo-esperientzia baino gehiago biltzen ditu, eta horien artean, Turismo Iraunkorraren Europako Gutunarekin bat egiten duten Urdaibaiko turismo-enpresek eskaintzen duten ostatu-eskaintza eta jarduerak nabarmentzen dira.
- Freskoagoa eta intuitiboagoa, eta oso irudi zaindua eta erakargarria duena, webgune honek Urdaibairi buruzko informazioa eskaintzen du Estatuko erreferentziazko ekoturismo-helmuga gisa. Zure bidaia antola dezakezu bere naturaz gozatzeko eta ostatuak, jarduerak eta hainbat zerbitzu erreserbatu zuzenean bertako enpresekin, komisiorik gabe eta bitartekaririk gabe.
Espainiako Ekoturismo Elkarteak www.soyecoturista.com web orri berria kaleratu zuen otsailaren amaieran, kontsumitzaileentzat Espainiako Ekoturismo produktua sustatzeko “Soy Ecoturista” markaren irudia berritzeko eta sendotzeko prozesuaren baitan. Webgune horretan, Urdaibai Biosfera Erreserbak presentzia nabarmena du helmuga ekoturista moduan.
Urdaibaik, Urdaibaiko Biosfera Erreserba Zerbitzuaren eta Urremendi Landa Garapen Elkartearen bitartez, ekimen digital honetan parte hartu du Next Generation Europako funtsek finantzatutako proiektu pilotu gisa. Urdaibaik, “Ekoturista naiz” elkarteari lotutako beste hamar ekoturismo-helmuga enblematikoekin batera, bere ostatu-eskaintza eta Turismo Jasangarriaren Europako Gutunarekin lotutako Urdaibaiko turismo-enpresek eskaintzen dituzten jarduerak aurkezten dituen plataforma da:
Bertan dauden ostatuak: Hemingway Kanala, Iberreko-Errota, Astobieta, Urdaibai Km0, Hotel Gametxo, Hotel Apartamento Rural Atxurra, Arrizurieta.
Jarduerak eta esperientziak: Urdailife, Izkira Urdaibai, Visit Urdaibai, GenuineEuskadi, Bodega Berroja, Bodegas Itsasmendi, Ekobideak, Ekoetxea Urdaibai, Hegaluze, Conservas Campos, Urdaibai Bird Center y Restaurante Madaixagane.
Freskoago eta intuitiboagoa den eta irudi oso zaindu eta erakargarria dituen www.soyecoturista.com webgunean Urdaibairi buruzko informazioa eta nola bisitatu eskaintzen da. Bidaia planifikatu daiteke haren izaeraz gozatzeko, dagozkion erreserbak egin daitezke aipatutako ostatuetan, jarduerak egin eta zerbitzuak zuzenean kontratatu tokiko enpresekin, komisiorik eta bitartekaririk gabe. Horrela, beste urrats bat ematen da benetako ekoturismoa bidaiariari hurbiltzeko. Izan ere, bidaiariak bidaia “Soy Ecoturista” markara atxikitako ziurtatutako enpresekin kontratatzearen segurtasuna izango du, eta Urdaibairen kasuan, baita TJEGera (Turismo Jasangarriaren Europako Gutuna) ere, garapen turistiko iraunkorrarekin konprometituta dauden eta zerbitzurik onena eskainiko dioten enpresak direla jakiteak ematen duen lasaitasunarekin.
Urdaibaiko eskaintzaz gain, webgune berriak 9 autonomia erkidegotako “Ekoturista naiz”-eko kide diren hamar ekoturismo-helmuga enblematikotako 150 produktu baino gehiagorekin esperientzia konkretuak ditu. Helmuga hauek Sobrarbe-Pirineos Geoparkea (Aragoi), Mariñas Coruñesas Biosfera Erreserba (Galizia), La Garrotxa (Katalunia), Las Loras Geoparkea (Gaztela eta Leon), Sierra Espuña (Murtzia), Sierra Nevada (Andaluzia) , La Gomera (Kanariar Uharteak), eta Euskadiko bi helmuga, Euskal Kostaldeko Geoparkea eta Urdaibaiko Biosfera Erreserba.
Merkaturatze-plataforma berri honek erreferente izan nahi du Estatuko espazio babestuetan benetako ekoturismoko esperientziak erreserbatzeko, bermeekin, eta, aldi berean, haien balio natural eta kultural bikainei eusten laguntzeko.
Plataforma “Espainiako Ekoturismoko Esperientzien Sarearen Jasangarritasun eta Digitalizazio Proiektua”ri esker sortu ahal izan da, Europako Next Generation Funtsekin finantzatua, Industria eta Turismo Ministerioaren “Espainiako Turismoko Esperientziak” programaren bidez.
Proiektuaren inguruko informazio gehiago: https://tinyurl.com/3dky37mn
Gogoratu beharra dago Urdaibaik, natur ondarea, ibilbideak, ostatuak, ondare historiko eta kulturala, aisialdia edo gastronomia, eskaintzen dituen turismo-proposamenak ezagutarazteaz gain, Fitur 2024-n “Urdaibai Euskal Erreserba” marka posizionamendu berria aurkeztu zuela. ekoturismoaren filosofiarekin bat datorren esperientzia turistikoa eskaini nahi du. Iraunkortasun-irizpide propioak aurreratzen dituen estrategia, bertako biztanleen garapenean eta naturguneak eta bertako biztanleen bizimoduak kontserbatzen lagunduko duen turismo arduratsu eta kontzientea bilatuz. Posizionamendu berri honetatik sortu da aurtengo kanpaina, “Berria itzultzea da”.
Ildo horretan, azpimarratzekoa da Busturialdeko eskualde osoak (erakunde ofizialak, enpresak eta herritarrak) eskualdea zaintzeko duen konpromisoa eta inplikazioa. Erantzukizuna partekatua da, Urdaibairen kontserbazioan aktiboki parte hartzen dute eta garapen-eredu orekatu bat babesten dute. Horren erakusle dira 2021etik Urdaibaiko 40 enpresa turistikoak Turismo Jasangarriaren Europako Gutunarekin (TJEG) bat egin dutenak.